Masterclass amb la flautista Rosa Camps a Vilanova i la Geltrú

El proper 22 de desembre es fa una masterclass de la flautista catalana Rosa Camps al Conservatori de Vilanova i la Geltrú orientada a alumnes de Grau Mig, Grau Professional i adults.

Els interessats s’hauran d’inscriure abans del 6 de desembre del 2013 a secretaria de l’ECMM Vilanova i la Geltrú o mitjançant el bloc de l’aula de flauta de bec del centre: http://flautadebec.blogspot.com

Aquí us podeu descarregar el cartell de la masterclass.

Per més informació efuguet@vilanova.cat / Tel. 606084840

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

El pròxim 15 de març, el Teatre Municipal de Balaguer acollirà l’estrena de la cantata “Jan Bon Jan i el Barret Màgic”, una nova edició del Cantaxics. Aquest any, per primera vegada, l’estrena de la cantata es realitzarà a la zona 4 (Lleida), i no al tradicional Teatre Kursaal de

15 març 2025
fins 15 març 2025

La Trobada de Corda de la Zona 7 reuneix 120 alumnes a l’Auditori de Vilafranca del PenedèsVilafranca del Penedès, 12 de març de 2025. Aquest dissabte, 8 escoles de la Zona 7 de l’ACEM participaran en la Trobada de Corda celebrada a l’Auditori Maria Rosa Juncosa de Vilafranca del Penedès.

15 març 2025
fins 15 març 2025
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5