La zona 8 de l’ACEM organitza la Cantata infantil “Nas de Pallasso”

El proper diumenge 6 d’abril, la zona 8 ACEM (Garrotxa, Osona, Lluçanès i Ripollès) organtiza la Cantata “Nas de Pallasso”, que es durà a terme al Teatre Atlàntida de Vic.

“Nas de Pallasso” és una cantata basada en els poemes de Miquel Desclot, amb música d’Anna Campmany, direcció de Buia Reixach i una espectacular posada en escena a càrrec d’Alquímia. Els nens i nenes de 4 a 8 anys seran els encarregats de donar vida a aquesta màgica història plena de ritme, dansa i emoció.

Aquesta iniciativa compta amb la participació de diverses escoles de música de la zona 8 de l’ACEM, incloent-hi:

  • Arbúcies
  • Santa Eugènia
  • Sant Hilari
  • Taradell
  • Gurb
  • Centelles
  • Tona
  • Manlleu
  • Sant Pere de Torelló
  • Vic

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

L’ACEM organitzarà la 15a edició del Festival de Joves Músics Europeus RITMIKS a Catalunya durant el maig de 2025. Aquest festival és una iniciativa de la Unió d’Escoles de Música d’Europa (EMU).  Des de la seva creació, s’han celebrat 14 edicions del Festival, una de les quals va tenir lloc

29 maig 2025
fins 01 juny 2025

Newsletter

Vull rebre el butlletí mensual amb notícies sobre educació musical

INFORMACIÓ BÀSICA DE PROTECCIÓ DE DADES:
Responsable del tractament: ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música
Finalitat del tractament: Gestionar les consultes plantejades i l’enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions.
Legitimació del tractament: Interès legítim i consentiment de l’interessat/da.
Conservació de les dades: Es conservaran mentre hi hagi un interès mutu o durant el temps necessari per al compliment de les obligacions legals.
Destinataris: Prestadors de servei o col·laboradors.
Drets: Dret a retirar el consentiment en qualsevol moment. Dret d’accés, rectificació, portabilitat i supressió de les dades i la limitació o oposició al tractament. Dades de contacte per exercir els vostres drets: acem@acem.cat
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional a la nostra Política de Privadesa.