Gran èxit de participació a la Trobada Fiddle

 

El diumenge 17 de novembre al matí l’ACEM, l’EMIPAC i l’ESMUC van organitzar conjuntament unaTrobada de Fiddle per alumnes de violí, viola, violoncel i contrabaix d’escoles de música i conservatoris d’arreu de Catalunya a al Pavelló Municipal d’Esports de Martorell dins el marc del primer Barcelona Fiddle Congress.

A la Trobada hi van participar un total de 538 alumnes i professors de 41 escoles de música de diferents poblacions de Catalunya. També cal destacar, l’alta afluencia de públic ja que gairebé es van omplir les 1.600 localitats.

Per l’obertura de l’activiatat vam comptar amb la presència del director de l’ESMUC, el Sr. Pep Borràs, i l’alcalde de Martorell, el Sr. Salvador Esteve.

Aquí podeu veure algunes de les fotos que va fer la fotògrafa Laura Ruiz.

Compartir a:

ALTRES ACTIVITATS

El pròxim 15 de març, el Teatre Municipal de Balaguer acollirà l’estrena de la cantata “Jan Bon Jan i el Barret Màgic”, una nova edició del Cantaxics. Aquest any, per primera vegada, l’estrena de la cantata es realitzarà a la zona 4 (Lleida), i no al tradicional Teatre Kursaal de

15 març 2025
fins 15 març 2025

El pròxim diumenge 30 de març, L’Atlàntida de Vic acollirà una nova edició de la Trobada de Guitarres d’escoles de música ACEM de la Catalunya Central, un esdeveniment que reunirà joves guitarristes d’aquesta zona per compartir experiències musicals i oferir un concert conjunt. L’activitat començarà a les 9h amb un

30 març 2025
fins 30 març 2025
  • 2
  • 3
  • 4